Víkend v Jičíně

Posláno v: | »

Na základě pozvání Luby Pokorného chceme ještě zorganizovat předvánoční víkend v Jičíně 12.-13.12., který by nahradil podzimní výlet. Představa je, že se sejdeme v sobotu do 10 hod v Jičíně, ubytujeme se, 11.00-13.00 by byl na programu běžecký trénink v Prachovských skalách a okolí (rodinní příslušníci si mohou dát procházku v Prachovských skalách), pozdní odpoledne by se mohla využít regenarace v místním sportovním areálu a večer by bylo společné posezení. V neděli by byl na programu dlouhý běh 30 km na trase Turnov-Jičín (rodinní příslušníci by to mohli jít jako výlet v kratší variantě). Ubytování  s přiznivou cenou by nám zajistil Luba Pokorný.
Věřím, že o tuto akci bude zájem, hlaste se co nejdříve.

Vložil/a Kervitcer Jan st., Po, 23.11.2009 - 10:21
peca Says:
Po, 30.11.2009 - 23:23

Já už jsem to pár lidem řikal. V ten termín mám už dlouho dopředu domluvený sraz se základkou v Trutnově, takže se bohužel nemůžu zúčastnit.
Tak ať se tam líbí, těm co tam jedou... Smile

Dalibor Says:
St, 25.11.2009 - 12:10

Je to lákavá nabídka. Po víkendu se rozhodnu. Doufám, že pojede dobrá parta.

Mirek Says:
St, 25.11.2009 - 15:50

Dalibore, ty už jsi na akci Kerteamu zažil špatnou partu? Já se nejspíš rozhodnu ještě před víkendem - to bysme jeli dva.

St, 25.11.2009 - 12:01

Honzo to je škoda. Chtěli jsme s Janou jít. No, moje škoda, kdo chvíli stál, stojí opodál. Na vojně jsme říkali: "Kdo zaváhá, nežere"

bryndak Says:
Út, 24.11.2009 - 11:32

Výlet

Rozumím tomu tedy trenére, správně že výlet 29.11. je tímto zrušen, respektive přesunut do Jičína?

St, 25.11.2009 - 09:37

Výlet 29.11. jsem opravdu zrušil pro malý zájem, běží se také Senohraby, kde Petr Pechek obhajuje loňské vítězství a mají zájem běžet i další, Lenka navíc závodí v Pardubicích

Čt, 26.11.2009 - 13:59

Zajištěno je 12 míst ve 3 čtyřlůžkových pokojích s příslušenstvím v ubytovně Sport -Jičín viz http://www.sport-jicin.cz/ubytovani/ubytovna_sport/index.php
Cena za nocleh je 210,- Kč.  Včetně oběda v sobotu a v neděli, večeře v sobotu a snídaně v neděli to celkově vychází na 445, Kč.
V neděli je odjezd vlakem do Turnova pro běžce v 9.32, příjezd Turnov 10.25. Výletníci mohou jít kratší variantu (vystoupí dříve z vlaku), stejně tak běžci, kteří poběží volněji kratší trasu. Další variantou je jet vlakem už v 7.32.
Trasa je dlouhá 32 km, běží se většinou po červené okolo hradu Valdštejn (6 km), zámku Hrubá Skála  (9 km) a přes Troskovice (15 km), Libunec (20 km), Jinolice (26 km), a Brada (27km).
Závazné přihlášky potřebuji v pondělí 30.11., výjimečně je to možné i dodatečně s případným noclehem u Luboše. Pokud by někdo měl zájem jen o neděli tak se musí jen nějak dopravit do Turnova na nádraží do 10.25.

Dalibor Says:
Po, 30.11.2009 - 13:29

Tak do Jičína pojedu. Už se těším na tu skvělou partu:-).

St, 02.12.2009 - 12:23

Do Jičína je objednáno a potvrzeno 10 míst, zatím se napevno přihásilo 8 lidí :
Kervitcer st., Jindra, Kaše, Bolehovský, Slovák, Fliegl, Pechková, Šibravová a doufám, že alespoň 2 ještě přibudou (Kouba, Brynda, Firsová nebo někdo další).

Čt, 10.12.2009 - 11:25

Nejnovější upřesnění. Jede nakonec 10 lidí dle předchozího seznamu, navíc ještě Firsová a Jenifer Stevens s tím, že Lenka dorazí až v sobotu večer. Já jedu autem s Daliborem, Olgou a Jenifer v 8.15 z Černého Mostu - parkoviště P+R, ostatní se asi vejdou do dalšího auta. Na neděli má dorazit i Petr Pavlica. Stravování je zajištěno přímo v areálu.
V sobotu je na programu od 10.30 hod pouze 12-15 km a odpoledne můžeme zařadit bazén - plavky s sebou. Nedělní běh uděláme na 2 skupiny, ti lepší to poběží celé, ostatní kratší variantu. Luboš P. je nachcípaný, údajně poběží jen kratší variantu, ale uvidíme. Počítejte s tím, že si letos poprvé zaběháte i na sněhu.
S ukončením počítáme v neděli po obědě, tedy do 14 hod.